2010. szeptember 14., kedd

Szept 7 kedd- Szept 13

Hát ( tudom hát-tal nem kezdünk  mondatott) de most én ezzel kezdtem!!
Sajna elég rosszul telt el az egyhét szabim!!! :(
Egész hetet lábadozással vittem végig ugyan még most is beteg vagyok.
Semmi kedvem sem volt semmihez, pedig örülnöm kellett volna, hogy minden sikerült.
Ugy folyik az orrom, hogy már az egész tiszta seb,köhögök és kapar  TORKOM már kedd ota.
Azért megcsináltam sok mindent a héten és sokat szaladgáltam.

A konyha ragyog és tiszta, a nagy szoba szintén és még átis rendeztem.tök jó lett.

Az étkezőben még vannak hiányosságaim az egyik papiros szekrényben szanálni kell és a ruhás szekrényben is( nálunk ugy van, hogy  elöször van egy kis elöszobaszerűség, majd rögtön az étkező.Ugy egyben van nyitva)De  csak a pakolás van hátra mert letörölgettem mindenhol.

A csajok szobája már régen kész volt.

Még a wc és fürdő van hátra.
Na majd ha jobban leszek akkor a szabad napjaimon neki esek.

A gardróbba be se nézzetek, mert ott van minden kiszanált cucc, na majd oda is megyek egyszer!!

A szülöik meg voltak!!
A Domi gitár sulija szépen alakul és nagyon ügyes, jól megy neki!! Örülök

Ügyesen hazajön a suliból és hozza a tesot is.
Ezt is megtanulta a héten velem.
Elég sok mindent kellett beszereznünk a gitárra. Még tegnap Apca a könyveket hozta.
Még kell egy uj gitár de ezzel még kicsit ráérünk.Egy kotta tartó, és lábzsámoly.
Annyira ügyes nagy lányom van Büszke vagyok rá!!
A kicsi most megy welldancre szerdán lesz az első ora. De az egész életem át kell alakitani miatta és még bejön a logi is!! ami éppen és véletlenül egynapon van!!szuper!!!!
Remélem a kiscsaj is ügyes lesz!!
Sajna a szerdai nap elég rosszul alakul, most minden egynap van és nem tudtam és nem tudom megoldani.Sajna Domira marad minden pedig ezt nem szerettem.És a sok minden után még nem szeretném a tesoját is rásozni.
Én meg mikor megyek melozni éppen akkor amikor a kellenék itthon.De nem tudtam 2 honapja mikor ezt a beosztást irtam.
Remélem ma bent lesz a felettesem és megbeszélem vele.vagyis megprobálom.
Ennyi minden történt a héten.Azért jó volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése