2010. szeptember 2., csütörtök

Második nap a suliban a csajoknak!

Hu egésznap elvoltam foglalva, azért nem voltam még bent.
Reggel eldobtam a csajokat a suliba, majd Liliztem kicsit.
Beraktam mosni valót.
Közbe tyiliztem egy kicsit ááá igen egy kicsit, sokat.
Éppen azt probálom összehozni, hogy a nagy csajom hazajöhesen barinőkkel a suliból egyedül.Ma kiis próbáljuk.
Majd a jövöhéten folyt köv a szabi idő alatt, a kicsiért meg majd visszamegyünk vagy apa elhozza.
Utána a progi végre elraktam a kis csajom ruháit és rendet csináltam a szekrényébe és a nyári rucikat elraktam melegebb időkre.
Az asztala tiszta ugyhogy ma már odaülhet és tanulhat.
A tegnapi megbeszélés jól zajlott a csajszi elrakta a névjegy kártyámat és 1 honap mulva beszélünk ha nem 3 orámba telik egy töltés hanem másfél.
Igyekszem, tök jó kis helyem lenne ott.
Olyan hangulatos és szép, és az a jó hogy csak egyedül lennék körmös. Tök tuti lenne ha összejöne.Még az anyagiakat kéne rá kitalálnom, hiszen egy kezdés nem ocsó!!
Majd meglátjuk.
Na most szaladok mert Domi tyilizett, hogy menjek érte 5 órájuk van.

R: kelogsh tejjel

T: cukor nélküli műzli szelet

E: Kinai zacsis leves.

U:

V:


Ja igen délután meg nagy SZMK szülőire kell mennem.Meg elötte rákell készülnöm a szombati vizsgára.
Pussza mindenki és szép napot hamár erölködik a nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése