2010. szeptember 23., csütörtök

szabadnap 2.

Ma szuper nap van!
Reggel elvittem Szelt isibe.
Majd a sparba landoltam vásárolni.
Hazajöttem és neki estem a kajának.
Csináltam spenotot amit megkívántam, isteni lett.
Majd neki álltam a rakott krumplinak.
10 kor már kész volt az ebéd!! :)
Közbe apca hazajött, mert rosszul volt a melohelyen.
Mondja már volt orvosnál és azt mondta kimerültség. Magne B6 kell szednie.
Most éppen alszik.
Igen hazajön a meloból és rögtön neki esik a gépezésnek estig, nem csoda ha kimerült.Amikor az agya teljen igénybe van véve reggeltől estig.
Mikor a billiárdba is figyelni és használni kell az embernek az agyát.Szóval nem csoda a kikemerülés.

Nem értem még mindig annyian vagytok az oldalon és nem szavazz senki!!!
A stat 2 nap alatt egy ember,a több mint 28 ból.
Szavazásra fel szeretnétek ha lenne ujra az oldalon shat! IGEN??? Akkor irány szavazni!!!

Köszike

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése