2010. szeptember 6., hétfő

Szabadság 1 hét!!!

Szabin vagyok tegnap tegnap 1 től jövöhét kedd 1 ig!!! HUrrá.
Pihike van --> na az nincs mert takaritom a konyhát az étkezőt, a nappalit a fürdött és wc t. Nagy taki lesz ugyhogy minden napra lesz valami melo.
Ja igen meg a szülőik és a gitárért menni.

Ja igen azzal kezdtem a mai napom a csajokat elvitem suliba majd irány a melohely visszavinni a cipőt és kicserélni végre egyformára.
Igy nem tudok szabadulni a melotol, már az első nap reggel ott kezdtem.Pedig mondtam felétek sem nézek a héten!!
IJ= igy jártam!!
Ugy hogy megyek neki esek a konyhának kipakolok a szekrényekből letörölgetek szanálok.
Ma a nagy csajom egyedül jön haza már a suliból a barinőkkel.
Szelért meg megyek.

Délutánonként meg végre HODOLÓK EGY RÉGI SZENVEDÉJEMNEK amit eddig nem tudtam, mert nem volt rá időm!!!
OLVASOK!!!
Imádok olvasni és most végre lesz rá időm!! mindenhol ahol csak tudok!

R: kelogsh tejjel egy kicsike bögre.

T: 3/4 hagymás stangli bécsi felvágottal.

E: talán kinai leves

U:

V:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése