2010. szeptember 27., hétfő

hetfű van megint

Sokszor elgondolkodom, mint éppen most is.
Minek nekem ez a blog, soha senki sem ir, nem szavaznak, nincs élet rajta,nem lehet beszélgetni, csevegni az élet dolgain.
Kövi lépés a törlés lesz.
Föleg ha felstufolom magam akkor azonnal.
Az előzőekkel is ez történt. egyik pillanat volt  a másik már nincs. Ez van.

Unalmas igy az életem, azt hiszem hiányzik a régi aza rohanó suli suli hátán, melo, csajok,itthon.Már tényleg hiányzik ugy megszoktam.

Lehet most ezt a kirohanást is az idő hozta ki belölem. Unatkozom !!!!

Ma nem soká megyek melozni, egész hétvégén meloztam péntektől. és még ma meg holnap is.
Utána szabad vagyok megint. Ugy mennek a napok, nem soká tényleg itt a kari.

Fogyival sem állok jó uton.
Most éppen áll a dolog, de nem adom fel.
ugyanugy eszek és vigyázok mit eszek.
Nononak megjelent az ujságja amiben benne van a fogyis története. Olyan szép.
Ügyes kiscsajszi!
Nekem is menne  csak nyomni kellenne a tornát ezerrel.De utálom ha megizzadok és hajat kell mosni.ha minden nap hajat mosok akkor olyan zsiros lesz a hajam hogy mindig mosni kell.én csak egy hetente szoktam általában.nem is jó sokszor, minél sürübb a hajmosás olyan gyorsabban zsirosodik a haj.ez tény!!!
Na mentem, ennyit a kitárulkozos napomból.

R: kifli keveés vajjal és 1 sz párizsival.

T:turó rudi

E: kinai leves,zöldséges halas dinok

U:turó rudi

V:turó rudi, kifli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése