2010. szeptember 25., szombat

péntek

Péntek!!!
Ma már meló van!!!
reggel korán felkeltem és elkezdtem főzni hiszen 1 re mentem meloba.
frakfurti leves lett és még megint rakott krumpli, mert a családnak annnyira izlet.
10kor már kész volt a kaja. és még lent is voltam közértbe tejfölért.
Majd elvittem a füzeteket a Domi osztástársának és Domi ott is ragadt.
Igy siettem haza ebédeltem , fürcsi és irány melo.
Majd melo után még bevásároltam egy keveset.a szombati kajához.
Majd 8 körül felraktam a paprikás csirkét szombatra,mert reggel 9 re megyek meloba.
Este 10 körül habartam be  a pörit.
Finom lett.
majd alvás volt reggelig.

R: kakaós brios fele. rudi stb

T:

E: frankfurti leves ami tk rozs lisztel lett berántva, rakott krumpli

U:

V: rakott krumpli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése