2010. augusztus 31., kedd

augusztus 31.-ike van!!! :( suli, :)szabi

Elment a nyár!!! Őssz van! Teljesen!!

Reggel végre egy kicsit tudtam aludni.Fél 9 ig
Utána reggeliztünk, majd elkezdtem főzni az ebédet ami z.borsó leves és palacsinta (kakaós, lekváros, nutellás)
Majd elszaladtam -tunk a Retz butorboltba a reklámozott iróasztalért ami 2990 ft.
Gondoltam a régi számitógép asztal helyett lenne és legalább a kis butoról lepakoltam Domi kedvéért amin neki van a monitorja.
Legalább lenne helye a fontos iratoknak rajta.
Hát sajna már nincs de 30x hivtam hogy ne keljen elmennem feleslegesen nem vették föl egyik üzletükben sem a közelben.Na erről ennyit, de előjegyzésbe felirtak hátha majd csörögnek hogy mehetek érte.
De a csepeli üzletükbe 5 db van még.
Na oda nem megyek ki!!! Amikor este melo van.
Igy délben  majdnem ebédeltünk.

Lilivel jól haladok a "tanulásban"
Majd igen betanitom sok mindenre.
Most hogy kizártam a nappaliból már a pelusra pisil és nem volt este sem kaparás hogy beakar jönni ide, de nappal sem kaparja az elválasztót. Ügyes!!!:)
Imádja az alutasakos kis kajákat amik neki készültek junior méretben. A pulykás és a csirkés jöhet.Ugy esik neki hogy utána kifekszik, jo nem eszi meg még a felét sem, csak a felét rakom ki egy nap neki és abból is hagy vagy 8 kis db ot. Cuki :)

R: 4 db jo reggelt keksz, édes fehér activiával

T:-

E: z.borsó leves és 3 pala

U:sajtos pogi, oriás rudi

V:hagymás stangli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése