2010. augusztus 30., hétfő

17.-étől 29.-éig

Sziasztok!!



Hát sok minden történt azóta amiota utolsó bejegyzésemet irtam.
Lett egy kiskutyánk Lili,aug 20.-án hoztuk el.
Apa szabin volt és festettünk konyhát, fürdőt, wc-t. Utána jött a buli meg a nagy takaritás!!
Na buli nem volt!!! :(
Közben megvan a szóbelim és az irásbelim pedi, mani.műkörömből. már csak a gyakszi van hátra.
az meg szombaton lesz.
Rend csinálások, szanálások vannak, pihik stb...
Közben volt ELSŐ EMELET  koncert itt felénk.
Jó volt és buliztunk nagyon.Hát igen még 85-ben rajongtunk érte a mi időnkben.
Tegnap (vasárnap)a nagy lányomnak volt egy talija a szigeten ahol megismertük a felsős osztályfőnökét, aranyos.
Könyveket és füzeteket szereztem be a héten a mult héten, azokat bekötöttem és előkészitettem, hiszen szerdán már suli.
NEKEM MÁR NEM!!!!!!
Végeztem minden sulival!!!Annyira jó már igy szabadon.

Az amiért ez a blog létre jött az sincs feledésbe merülve.
A sulyom nem változik épppen 79,7 kg.
Torna nem volt a héten vagyis az utcso irásom ota. nem értem rá.
Ugy ahogy az irásra sem.
sajna az én gépem még mindig nem jó!!!:(
De rajta vagyok a témán.
Igy elég sokszor nem tudok gép közelbe se jutni, a párom mindig játszik rajta.
Ha ideülök akkor mindig az van KÉSZ VAGY!!!
Na már neki melo van ezért ülök itt!!!
Ma kezdett!!
Elment a nyár!! Egyre rosszabb idők vannak.
Hidegek!!
Na mentem folytatni a bejegyzések irását ha eszembe jut még valami visszatérek!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése