2010. augusztus 30., hétfő

aug 30.-a van!!

Elment a nyár!!
Ma reggel korán keltem, mert általában Lili ilyenkor kel gondoltam leviszem mert ilyenkor szokta elintézni a dolgát és akkor mindenhol és mindehová.
De odalent nem intézett semmi!!
Na akkor elkezdtem barikádat* csinálni hogy a nappaliba nem jöhet be amíg szoba tiszta nem lesz!! Elég sokszor a szobába intézte a dolgait, de nem a szönyegen még hála érte.
Igy is neki esek a szabi idő alatt nagy szétrámolásnak és szanálásnak és nagy takinak a nappaliba.
Ma elszaladok a Domi táskájáért utána valamit összedobok enni és este melodia van.
Ja nem tudom mi van velem valamit összeszedtem mert megy a hasam és fortyog állandóan igy valami könnyüket eszem ma. Legalább is délelött. Csak este kell kibirnom akkor, hogy összene  esek.
hajlamos vagyok rá!!
Na mentem, nem is tudom hova hiszen a budmill nem nyit még!!Majd bizti 10kor, valamit összekéne dobni addig is ebédre, csak  a csajok sem tudják mit ennének hát akkor én hogy tudjam.


*barikád =(nem az amire gondoltok nem egy barinak csináltam kádat)
Elbarikádoztam a nappalit!! :)

R: hát igen nem diétás de ez volt itthon a lányok bundi kenyeret kértek és teát.

T:

E:zöld borsó főzelék és mélyhütött fasirt  bolti(műhusi) én igy hivom a hütős husikat

U:2 óriás turó rudi

V: Norbi puding

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése