2010. augusztus 11., szerda

aug 5-6-7-8.-a

Húúú sok mindent kihagytam mostanában.
Annyira elfoglalt vagyok.És még mindig nem estem neki a lakásnak, hóhó ez igy nem igaz.

5.-én
Dolgoztam reggel.

6.-án
Hajnalba kezdtem meloba.
Utána neki estem a konyhának takaritani.
Már csak ki kell pakolni a szekrényekből és letörölgetni mindent és szanálni.
Délután vagyis este Taliztam egy anyukávál aki másolt nekem dvd eket amire tornázhatok.
Rubint Réka, Norbi, Tatarek, Béress A. stb...
Nagyon örülök nekik. És köszike G. anyu!!! Tudom már ezerszer.
Utána nem volt semmi a tvben este.
Gondoltam átnézem a lemezeket melyiken mi van.
Igy is lett és annyira megkivántam a tornát, hogy este fél 10 kor lenyomtam RR ből a csipő és fenék részt. jó volt és nem izzadtam le.
De megtudtam melyik dvd -n mi van igy már csak berakom a megkivánt  részt és kész.
Majd lefeküdtem aludni.

Elmaradt a csaj buli. Későn gondoltam ki a dolgot és a szervezés már késő volt.


7.-e SZOMORU NAP!!!
Hát igen szomoru, nagyon!!
Reggel felkeltem és eszembe jutott a kokuszgolyihoz nem hoztam kakaot, igy spuri le a boltba.
Majd neki estem a keresztelőre a gyümi tortának a piskotájához.
Majd a Provanszi csoki tortának ami a Domi és Ibolya névanpra készült.
Majd üzentem egy nagyon kedves és örök barátnak a szülinapjára.
Neki szülinapja van, nekem meg a névnapom.
Mindig köszöntöttük egymást amiota ismerem.
Majd csörgött a párom is és közben volt egy hivásom, látom keresett a Laci.
Na mondom üzenek neki hogy telefonba voltam.
Erre csörög a telefon és nem szolt bele senki
halozok ezerrel ( gondoltam éppen más felé is beszél) Erre beleszól egy női hang.
Hogy Én vagyok a Lacus anyukája és sajnos Ő már NEMÉL. Ledöbbnetem és megállt az ütő ereimben.
Nem tudtam se köpni se nyelni.
Mondtam neki ezt nem értem, nem hiszem el.
Azt mondta juli 24.-én meghalt.
Megcsipte egy kullancs és agyhártyagyulladást kapott és az orvosok nem ebben a körben kutattak milehet a baja.
csak az járt a fejemben hogy milyen lehet most neki hogy a fiát köszöntöm a szülinapján.
Szomorú és ledöbbentő!!
Inenn a napom nem ugy zajlott ahogy kellett volna.
Szomoru voltam és csak arra gondoltam, ez nem igaz Ő él!! Milyen voltak a napjaink a Parlament szálloban, a beszélgetéseink, a hülyülések, a minden, Mikor közelte hazament és otthon lábadozik egy egyéve.
Ma lett volna 38 éves.
És a lényeg az hogy, hogy vele mintha megállt volna az élet. Az iwiwjén nem akar átváltani az éve, mintha tudná hogy megált az élet 37 évesen.
Hihetetlen.
Nyugodj Békében, Lacika és soha nem feledünk!!

Ez egy szomi nap volt. Nagyon szomi nap!!

Délután jöttek haza a csajok Szabolcsból.
Igy mentem a nyugatiba elébük. Késett a vonat 15 percet, hosszu oráknak tüntek.
Volt mesélés, mi volt velük a héten, és milyen jó volt nekik.Este még feldiszitettem a tortát. És buli volt a névnapi meglepi.

Ma is tornáztam a RR comb részt. Hu ez kemény volt.





8.-a
Ma reggel korán keltünk hiszen keresztelőre voltunk hivatalosak.
Nagyon jó volt és kertiparti.
Szuperul éreztük magunkat. csak az idő a beigért 29 fok maradt el.
Volt hidegtál sok süti, torta, pezsgő.
Minden keresztelős volt, a szalvéta a diszek az asztalon, tapancsok voltak a diszek amivel az asztal televolt szorva. a lufik is keresztelősek voltak.
Isteni volt.

De a hazafelé ut az már nem annyira.
Domi lányom bezabált és egy sarokra voltunk a lakástol és tele hányta a kocsit.
Az ünneplő ruhája tocsogott még a bugyija is.
a kocsi ülése, az övek.huuhhuu
Ugyhogy este még kocsi takaritás is volt.
Ezért nem mentek le este Kirisztékhez, mert igy volt megbeszélve. Kemény volt.

Sokat ettem, de figyeltem magamra. megkostoltam a sütiket de csak egyet, és a hidegtálbol ettem. Nem vittem tulzásba a dolgot.
Szuper nap volt.

Ennyi lett volna a pár napom amit kihagytam

Igen még volt valami ma.
A Szeli lányom éjjel bejött hogy nem tud aludni, erre mondta apja na gyere ide közénk.
De ez a csaj mit művelt, igy se aludtam 3 napja.
Kinyujtozott akkor turta a fejem alatt a párnát.De mindig akkor mikor elakartam aludni végre. Utána megfordult és a térdével belerugott a gerincembe a derekamba.
na egész este nem aludtam és reggel 6 ra mentem meloba. Este na gondoltam lefeküdtem 10 kor reggel 5 ig még alszom 7 orát.
a nagy francokat!!! Betett nekem ez a kiscsaj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése