2010. augusztus 11., szerda

Hétfő 9.-e

Reggel melo volt, már korán.
A csajok itthon voltak még.
Este vittük le őket keresztanyámhoz.
Mozgalmas nyaruk van, én alig birom követni.
Most majd üzzenek mikor menjünk értük.
Itt is buli volt!!!!!
Kiriszt párjának az 50 .-ik szülinapja.
itt is torta, mi is vittünk!!
Dobos torta 2 falatott ettem belöle.
Szotyiztam, meg egy barackot ettem.
ja igen még a Budaörsi kikánál van egy mini fánkos ott vettünk kürtös kalácsot és az utolsó mini fánkot.12 db os és egy gép csinálja szakaszonként. de furi és finom.
Soha nem ettem ilyet és egész pest területén nem lehet ilyet kapni. de milyen isteni.
Mi csoki öntettel kértük. huhhaaa nyamika

Na ilyen mozgalmas és sütis napjaim voltak.
50 dkg plusz jött fel.még van 20 dkg rajtam a sok zabálásból.
De tornázok hála G.anyunak!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése