2010. augusztus 12., csütörtök

Szadnap

Jaj de jó. Szabadnap.
Ma lehet körmözök egyet, annak a csajszinak aki a 6 honap alatt kitartoan jött és szerezte nekem a modelleket a suliba. Köszike.
Ma sem tudtam tovább aludni.
Ma összerakom a csajok cuccait a suliba, tegnap is hoztam egy adagot és kiderül mit kell még venni. Utána elszaladok zseléért.

Tegnap vettem habszivacsot a tornához!!!Hujjé
Már régota vágytam rá!!(Kemping matrac.)
Olyan szőnyegünk van amiben domború virágok vannak benne és a fenék gyakinál ha térdelek a térdem szét szedi. Ezért szerettem volna egyet.

Ma nem tudom mit tornázok, lehet RR kismama
De kéne hasizmot is, de ahogy láttam az olyan kemény hogy 2 percet nem birok belőle.Majd kigondolom még csak leüllepszik a reggeli és megyek.

R: 2 db kifli, paprikás szalámi és camember sajt

T:óriás turó rudi

E:kinai leves Mr Park. és jégkrém 100g = 130 kcal az ebéd kb 220 kcal volt

U:

V:


TORNA:RR add önmagad 1 es.

Hu mit mondhatok el róla: kemény volt az első 10 percet aktivan kibirtam utána állandoan begörcsölt a combom.Igy az a tanulság hozzá kell szokni a tornához!!!!
Azt hiszem a kismama első trimeszterét csinálom az még nekem talán megy aztán majd váltok mindig egyet feljebb.

Összeszedtem a csajok cuccait a suliba.
Hát kell még egy két darab. Főleg asztali hegyező. Mert Szeli soha nem hegyezi a ceruzáit, hátha ösztönzöm vele kicsit.
Van olyan a Dominál szerkesztő eszközök ez mit jelent náluk amikor  körző és a vonalzo külön van irva. Ezt csak év elején tudjuk meg csak már.

Ha Csilla olvasol akkor segitenél ebben!!!!!???? Mi ez?

Köszike

Szép napot mindenkinek még

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése