2010. augusztus 16., hétfő

Hétfő

Ma is meloztam.
Utána bekajáltam.
Ma sem volt torna.
Fáradt vagyok és rohadtul izgulok a vizsgák miatt. Jobban mint az érettségin.

R: hagymás stangli házi készitésű krémturóval. Isteni finom. Még a Péterfi korházban tanultam anno.

T:-

E: saláta vmilyen öntettel a meloba és grill husi. de valami nem volt jo mert anyira fáj a gyomrom és hányingerem van tőle.

U: gyökérkenyér 2 kis szelet, picike bacon szalcsi, savanyu ubi egy kisebb darab.

V: szerintem főtt kukorica amit most főzök éppen a csajoknak holnapra.Holnap hozzom haza őket véglegesen.

Holnap lesz a modulzárom anyagism, ortopédia, válalkozoi ism.
Nem tudok semmit.
Jövöhéten már élesbe megy a dolog.a gyakorlati vizsgátol nem félek szept 4 től . az megy mint a karika csapás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése