2010. augusztus 11., szerda

Végre nyugis napok jönnek!

Remélem.Csak nehogy elkibáljam. :)
A mai napom reggel gondoltam későn kellek de nem jött össze már 8 kor nem voltam állmos.
igy reggeli, tettem be mosást, már a második mosott ki. Aztán este megint melo.

R: 1 db Norbikenyér tejfölösen, meg egy falusi cipo eg ykis szelette tejfölösen mert nem volt itthon több Norbi kenyér.

T:

E: kinai leves, fagyi

U:2 turos pogácsa, óriás rudi

V:Norbi puding, cerbona szelet cukor nélkül

TORNA: megvolt!! RR kismama.

Na nem vagyok kismama. Csak a többi nagyon kemény nekem még és még tiszta izom lázam van a comb rész után is (pedig az szombaton volt), alig birok menni és leülni tŐle!! gondoltam a kismama rész nem anyira kemény A francokat nem!!! Ez is huzos annak aki nem tornázott az ő tornáira még.
Gondoltam megszokom ezt aztán könnyeben megy a többi.
De már az is jó hogy kezdem élvezni a tornát hogy változatosak  és tudok válogatni.
Köszike.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése