2010. augusztus 16., hétfő

Péntek szombat, vasárnap

Nagyon szét szórt vagyok!!!
Alig várom már hogy levizsgázzam müköröm, pedi maniból.
Jövöhéten szóbeli , irásbeli élesben.Szept 4.én gyakszi vizsga. Utána SZABADSÁG MINDEN TÉREN!!
Nem voltam lusti.
Tornáztam, pénteken is RR KISMAMA.
Szombaton 6- 11 ig meloztam.
Vasárnap 7- 11,30 utána palát kellett sütnöm a Pityukának. Szombaton c uppanásokra nyitottam az ajtot itthon meglepődtem kiaz!!
Hát a Mimiék voltak nálunk és éppen bucsuzkodtak el Pityukátol.
Utána az auchanban voltunk gépet nézni a Krisztáéknak.
Sajna a hitelbirálat csak vasi jött meg.
Vasi meg elutaztak volna igy gyorsan gépet telepitettem nekik és vittem őket a keloba.
Utána kutyus nézőbe voltam.
Olyan arik.
Hát nem tudom lesz e kis kutyink!! ??Majd kiderül.
Hát ezek voltak velünk megint velünk a hétvégén, amik minig lefársztanak és nincs kedvem bejönni irni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése