2012. február 28., kedd

ááááááááááá

A hétvége nem ugy alakult ahogy szerettem volna!!! :(
Bab leves,na jó ebből ettem de keveset.
Szombaton fánk volt hát annyira istenire sikerült és finom puha volt jaj nem tudtam neki ellenállni.
vasárnap kakis csiga ááá ez még finibb volt,meg lekváros kifli és abbol csak egyet ettem.
De volt vendégünk is Szelnek az osztálytársa és volt chips hegyek,popicorni.jaj neeeeeeeeeeeee
Hétfőn volt az első napom a meloba.
Nagyon jol sikerült mai mérlegelésnél 83.6 voltam a 84,4 hez képest a nagy zabálás után.
Ugyan tegnap nem sokat ettem.
Reggelire 3 kis kakis csigát tejjel.
ebéd kevés turostészta
vacsi az pedig nagyon semmi. kinder pingvin és kettő sajtos pogi teteje.
Ja igen a kilo ugy ment le hogy 4,5 órán keresztül ügyis voltam és mentem és mentem az egész idő alatt.megis van az eredménye a lábam  szét megy.
Na ma megint melo és elvileg csak ülök beosztást irok.
szerda csütike szabad!!!
Kori és Szeli keri anya lesz adopapirokat csinál meg nekünk,amit végre feladhatok postra és dől a lé!!!!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése