2012. február 18., szombat

elegem van!!!

Annyira elegem van hogy az csak na!!
Tegnap voltam koriba,kiszedték az ucso 3 varratot.
Utána elmentem hallásvizsgálatra és ledöbbentem a hallásom nem jobb lett hanem szó szerint rosszabodott.
Ültem magamba roskadva és majdnem sirtam.
Kérdeztem a dokit hogy ez hogy lehet,azt mondták minden eset más! a tavalyi műtét után 30 decibelt javult most meg!!!! Meg kiszedet valamiket a doki valami gelét vagy mi a szöszt!! Nem tudom mit mondjak.hajszáritozni kell a fülemet hogy száradjon a dobhártyám!! Ennyi a tegnapi naprol!!!

Ma reggel mosás főzés és sütés volt!!
Kaja csíkos tokány kinek tésztával és kinek rizzsel!!!Meg sütike vamami undit!!!! Nem ajánlom.
Banános mascarponés trutyi!!! Nem finom.
Most meg nekiállok a Szeléknek füleket gyártani a suligálára!!!!
Meg pihike vanik!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése