2012. február 16., csütörtök

2 nap összesége!!!

Tegnap reggel elmentem kötözésre,erre kiderült hogy nem tudják kiszedni  a 10 varratbol csak 7 et. a többi három bent maradt.majd pénteken szedik ki!!! utálom!!! De már kisebb a kötés nem a fejemen van már hanem csak ragsztás van a fülem mögött!! Már könnyebb!! Igy elmaradt a hallásvizsgálat is!!!
Jaj nem haladok ugy ahogy szerettem volna!!
Majd pénteken megyek kora reggel a maradék varrat szedésre és hallás vizsgálatra!!!
Kivi vagyok mennyit javult most!!!!
Haza jöttem tegnap 8 körül és lefeküdtem aludni,majd fél egykor elmentem a csajokért!!
Domi visszament valami versenyre,közbe szakadt a hó.mondtam neki ne menjen most nem lusta!!
Utána jött apca is elmentek Szelel táncolni!Közbe én csináltam még estére és mára turos tésztát tepertővel.isteni lett nagyon, imádjuk.
Ja igen a valentin délután.jó volt kaptam mozartkuglent apcátol én meg a kis tortát adtam,jaj mindenki elvolt ájjulva és már várták mikor lehet megkezdni!!Finom volt nagyon és friss.

Ma reggel elvittem a csajokat suliba.majd neteztem egész délelött hiszen nem kellett főznöm!!
Majd fél délkor ebédeltem és mentem a melohelyre a dokinőhöz.
mert kért véleményt a dokitol hogy lehet e hiodeg kaszábaülni és lehet e emelni. de a doki azt mondta ha nincs leirva ő nem adhat. na erre mentem be,meg hogy leadjam a koris papirokat hogy kapjak pénzt.
Na a dokinő mégis megirta a papirt elöször nem akarta mert minek, de itt van a hideg kassza ás az 50 kg zsákok a kutykaja virágfölt stb.... kérdése.
Na megtudakolta hogy én már a jövöhéten pénteken menni akarok melozni,mondta nem lesz ez még korai.
Mondtam neki hogy kell a pénz és 50 % tp ért nem ülök itthon.
Kérte maradjak itthon legalább a jövöhéten,jó még az belefér!!
8 nap betegácsi az még oké. igy majd csak 27 én megyek melozni!!! Azta  3 napot meg kérem betegácsiba a körzetistől.Bevásároltam és jöttem haza a csajokért majd tanulás és netezés!!!!Ennyi idáig!!!Holnap reggel megint megyek koriba már fél 7 re. kivi vagyok.
pusssza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése