2012. február 20., hétfő

Hétfő van megint

Lassan 2 hete a mütétnek!! Szépen gyogyul a fülem,a hallásom? nem tudi!!! :))
Tegnap (vasi) egésznap pihi volt,gépezés és tv!! Jó volt!
Tegnap süti gofrit a kicsilányom kérte a vesztünkre!! Nagyon bezabáltunk belőle megis van azz eredménye 84,4kg,inen nagyon nem mozdul esetleg kicsit le majd kcsit fel!! Most torna elfelejtve!!!
Az mondhatom két éve fogyozom és az eredmény egy nagy O.
Aza baj összeszem mindent hiába figyelek!! Cukrot nem is eszek lisztet pedig csak teljes kiörlésű fehér lisztet használok az ételekbe!! a sütikbe sajna nem igazán,mert a család rögtön észre veszi ez nem finom,nem mindha minden nap lenne süti!!!kicsi fáradt vagyok és remeg a kezem lábam és aklig van jártányi erőm!!Majd szerdán megyek koriba elenörzésre!! A melodoki meg nem enged hétfőnél elöbb dolgozni és ha meglátja a papirt amit irt a doki még lehet egy hét betegácsit rákell huznom!!!jaj neeeeeeeeeeee!!
csüti oda is megyek délkörül.
Tegnap szalonképes lettem másfél hét után: nagy nehezen hajat mostam,mivel a sebet nem érheti viz és a fülem mögött van a seb nem egyszerűűű,mire végeztem beált a derekam a jobb oldalon mert balra dőltem.2 szer sampon egyszer balzsam és a vizek.
De már szebb a hajam igy mint tiszta zsirosan végre!!
Ma krisna kaját csinálok ami a http://www.vegavarazs.hu/ oldalon megtalálható.
Rakott brokkoli!! Nem tudom milyen lesz de fininek látszik!!!Ja igen a család nem hiszem h eszik belőle!!
Nem ugy mint a banános sütije!! az fujjjjj!!!
Na mentem,rendet teszike és főzike!!

Szép napot nektek

pussza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése