2012. február 7., kedd

Holnap kori!!

Na még egy nap!! Már csak ma este alszom itthon,holnap reggel indulok be a koriba és 9.-én műtenek reggel 9kor!!
Ma sem volt egy egyszerű napom!!
Reggel elvittem a csajokat suliba,majd elmentem vásárolni,mert tarhonyás husit kértek mára és holnapra ha hazajönnek legyen mit enniük!!
Csütin apja főz nekik valamit lehet zizut és krumplit majd pénteken rántott husit stb.....
Szombaton meg én jövök haza!! Mindeféleképpen kellenne mert csak akkor tudnak hazahozni mivel apcnak nincs jogsija!!! A másik meg már vasi szabadnapos vagyok a melohelyen és nem akarok betegácsin lenni amugy is szabibol megy az egész itthon lét csak a koris időszak megy táppénzből 4 nap!!!
Ezért lenne fontos hazajönni!!!! Majd elintézem!!! Kicsit félek!!! :)))
Ja igen utána neki áltam  mosni főzni és bepakoltam holnap reggelre hiszen ma még megyek nem soká melozni!!! Juj de jó!! És a köcsög meni lesz velünk ma!!! Pont az utcso napomon!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Nagyon gáz!!!!Nem akarok bemenni ma!!!!!
Szeli lányom ma nagyon rosszul nézett ki a suliba menet folyik orr és vérzik neki és köhög!!! Remélem tyiliznek ha van vele valami baj!!! Nem soká megyek postára megint és a leletemért majd irány a csajokért, haza és meloba estig!!!szoval  a mai napom is zürös!!
Na megyek lezárom a pörit és teregetek!!!

Koribol nem tudok irni!!!legyetek jók és gondoljatok rám!!!!
Pusssza mindenki!!! Remélem szombaton leirhatom a koris élménybeszámolomat!!! szeretném!!!azon leszek!!! De már itthon!!!


Ezer pusszika nektek!!!!!

Folyt köv...................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése