2012. február 13., hétfő

Kórházi élmény!!

Megjártam a kórházt!!
Elsőnap uncsin telt el!! Bementünk 10 re,majd bejelentkeztem befekvésre!!
Vártunk hogy egy doki felvegyen de csak a Mariann jött( Ő a Liktor doki asszisztense)aki közölte hogy 8 as korterem,majd a papirokat ma megcsinálják még,csak egy kicsit zürzavar van!! Eza korterem fizetős volt ugy tudtam én is de nekem nem kellett fizetnem ,mert nem volt hely már.
Kipakoltam,egésznap uj kis dokik nézegettek és vettek fel minket,tanultak és eseteket láttak!!!
Igy telt el a nap este TV és beszélgetés volt!!
Másnap reggel 5 kor ébresztő volt mint minden nap (csürtökön).
8kor jöttek hogy kapok egy nyugtató incit,majd elmentem wc re és vártam a jelenetemet!!
Bevittek a műtőbe fél 9 kor,majd ott elmondták mit fognak csinálni és várjuk a dokit.
Kb 8,45 kor jöttek a dokik,végül is nem a Liktor műtöt de bent volt és nézett és beleszolt és volt hogy cseréltek és Ő dolgozott!!
Injekciók hada következett körbe a fület. ez a kis dokinő aki 2 éve orvos és most jött ide dolgozni ő kezdte el a műtétet a Liktor a fejemnél állt,amint hallottam őket,mert látni nem láttam.
Zsibbadtam rendesen,amikor a fülön belül kezdett injekciozni kb 2 a garatomra ment le.
-Mondta a Liktor nem baj majd lenyeli!!
Aha jó keserű volt,vagy két ampulla ide ment! nem gyöztem nyelni.
Nem éreztem a vágást csak a beszélgetést hallottam, a doki valakivel beszélgetett hogy kivel nem tudom néha beleszólt a mütétbe a Martinának ( Ő volt aza doki aki műtött).
Na mindegy sok minden nem történt amit én hallottam,volt egy olyan beszolás hogy itt van egy kis caffat mi legyen vele?
-Liktor mondta vágja le!!
Sokáig tartott a műtét, 2  órát,azt hidtem soha nem lesz vége!! fél 11 kor hoztak ki!!
Majd volt még egy pillanat amikor azt mondta Liktor hogy ezt érdemes lefényképezni,mert az üllő a fülemben ott volt de nem funkcionált. a multkori műtét nem sikerült szerintem,sőt amint megtudtam a kalapácsfej ragasztás elengedett és betokosodott amitől még működött és odatapadt a lyukas dobhártyához!!Ez nekik nagyon érdekes volt lefényképezték!!!
Na mint kiderült a kalapácsfej cementje elengedett!! De még müködött (ugyan 5 decibellt rosszabodott a hallásom,mint a hallás vizsgálaton kiderült).
Na most az üllőt eltávolitották és valami gátat furtak neki, a kalapácsfejet helyre hozták és a dobhártyát valami halánték izombol amin van egy réteg abból vettek neki potlást igy befoltozták a lyukat!!
Ennyi volt a műtét.
Azt mondtam a Jó Isten akarta igy,mert a doki a tavalyi műtét után megmütött volna a dobhártyámmal de én nem engedtem,mert biztam benne hogy bennő!! Milyen szerencse ugyanis most a 3 ik mütétem lett volna ha akkor megengedem műtetni.mivel akkor befoltozza a dobihártyát és most kiderült volna hogy megy lejjebb a hallásom ujra kinyitotta volna hogy akkor kiderüljön ami most kiderült hogy a kapalácsfej cementje
elengedett!!Na szóval talán megusztam a 3 helyett 2 műtéttel!!!
Elég jol voltam pénteken nem szédültem mint anno!!
Tvztem facebookoztam és tengtem lengtem!!
Szombaton nem engedtek haza, ugyanazt csináltam mint pénteken.
Vasi reggel hazajöhettem azzal hogy most minden nap bekell mennem korra reggel kötözésre!!
Viszket a fülem mint az atom,néha belül fáj és nagy bumszlikötéssel van bekötve.
Mondta ma a doki hogy na látom hazaengedtem és megfázott,na igen.
Mondtam neki hogy már a szobatársnőm is tudja tanusitani hogy pénteken ,de már szombaton nagyon mondtam hogy csukott ablaknál is nagyon huz a hideg be a korterembe és szombat reggel már megvoltam fázva és vasi reggel ugy jöttem haza. Na mint ma kiderült ez a korterem fizetős,de nem volt hely amikor bementem és idefektettek minket!! Na szép a fizetős betegnek, fizet és még a betegsége mellé kap egy kis megfázást is!!

Ennyi lenne a történet.

A másik vasi haza jöttem, neki áltunk mosni és egyszer csak folyt a gépből a viz de nem derült ki hogy honnan jött,mert sehol nem volt nedves!! lehet az ajto nem volt rendesen becsukva kitudja,Megijedtem na most lehet mosogépet csináltatni, hiányzik ez még nekünk.Aztán a gépemnél valami égett  gumiszag terjeng nem tudni honan jön,mert sehol nem érződik!! Minden meghal!!szép lesz ez igy!
A mosogépppel még 3 adagot kimostunk és nem volt semmi sem!! Pedig uszott a fürdő a viztől!!
Na megyek mert azért tennem kell itthon lassan jönnek haza a csajok és ebéd kell!!
nem nagy ebéd lesz ilyen lidl be vett hot csirkeszárny amit a sütőbe dobok be meg rizs amir a mikroba és kész az  ebéd,na jo a csajoknak krumpli,majd meglátom püré vagy sült.


Irok még igérem ha eszembe jut valami most ennyi!! Elég szépre sikeredett!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése