2012. február 6., hétfő

ROHANÁS!!!

Igaz ez a főcím!!!
Még haza sem jöttem,amikor megnéztem a koris papirjaimat (elvileg ugy tudtam hogy elintéztem hozzá mindent) és kiderült hogy volt egy 1,5 cm cetli amin felvolt irva vérvétel,vizelet, és én azt nem csináltattam meg!! Holnap után kori!!!Tavaly nem kellett sem vizelet sem vérvétel csak EKG.
Irány átöltözés majd  a körzeti doki( még jó hogy éppen rendel)( még az is jó hogy nem a XIII kellett mennem dokihoz és laborba a régi dokimhoz),mert akkor most nem lenne holnapra lelet!!! Igen ez igaz rám, hogy mindenki más dolgaival elvagyok és a saját dolgom nem hallad!!
majd a postára vártam a nagy hidegbe hogy befizethessem a Domi gitár csekkjét egy jó 20 percet!!
Közben rájöttem,hogy szegény gyerekek ilyen cseszet hidegbe gyalog jönnek haza!!!
Megyek értük nem érdekel a benzin!!!!!Szét fagyott a lábam mig vártam a posta 9 órai nyitását!!!
Aza szar is néha ,olyan rossz hogy 9 kor nyit! az ember elviszi a gyerekeket reggel suliba utána haza és utána megint vissza a postára egy óramulva!!! mert nem lehet mint régen 8 tol nyitva!!! Megáll az ész!!
Ma a csajok derelyét kértek házi készitésűt!!!Délután meg jönnek hozzám körmözni,megint elment a nap!! Közbe mosok,teregetek,elpakolok ruhákat stb.....
Szabadnap fasza!!!
Még mindig érzem a lábbam hogy olvad ki és bizsereg,pedig már fél órája itthon vagyok!!
Szeli meg nem vett fel harisnyát csak farmert és mennek ki a nagy szünetbe havazni,igyis beteg folyik az orra és köhök hapcizik!! Ez kell még neki!! És még nem is ment el a nap,sőt még most kezdődik de már mennyi mindenről betudok számolni kora reggeltől!!!
Még össze kell irnom hogy mit kell vennem holnap,hogy ezeknek itthon legyen minden és ne szenvedjenek hiányt semmibe!!! Ja és még bekell pakolnom a koriba!!!! Minden megvan  tavalyrol cska bekell pakolni!!!Még jó!! Ennyi hasznom van belőle!!!
Na megyek leszedem a farmomat és irány főzni és stb.......

Pussza mindenki!!
Maradjatok bent a melegbe ha tehetitek ki se menjetek!! nem éri meg!!!

Visszatértem!!

A fogyira valahogy sikerül figyelnem,mert szerintem tegnap sem léptem tul a 150 ch mennyiséget!!Nem is sokat ettem!
reggel 2 tejfölös zsömle
délbe egy tep.szilvás levél, majd estig vagy 3 zsömle 3 puffasztott rizs és két szelet piskótás pudingos tortaszelet de vékonyak voltak.
Na ha igy nézem meg is van az!!!!még több is!!

Ma meg még egy zsömle májkrémmel és puffis rizst majszolok!!a koriba ugysem eszek már csak szerda délben és utána csüti délben vagy is olyan 10 körül!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése