2011. április 7., csütörtök

Talán szebb napok jönnek vagy a pokol!!

Húúú ez kemény ez a mai nap!!
Elkezdödött a perem,egyenlőre csak peren kivül,de félek.Ma már felkeresett a könyvelő,hogy átnézi a papirokat és számol!!
Jól teszi.Remélem minden oké lesz!!
Amugy minden oké,unatkozom csak " jelben.
Készülödünk a két nagy eseményünkre!!
Péntek a suligála a csajoknak,ma főproba.
Minden osztály készül egy kis táncos bemutatkozással a suliba és mind a két lányom fellép.Remélem csucs szuperek lesznek!!Nincsen tétje.
A másik a Kicsilányom megy Pécsre nemsoká a Rocky és fashun dance versenyre!!
KUPA ÉS ÉREM A TÉT!!
Megnyerjük és elhozzuk!!
Már lázba égünk!!
Hajrá SUNFLOWEREK!!!Napraforgók!!!
Elég régóta nem tudom átrágni magam egy könyvön és most elövettem Karnithy Capilláriája.Tetszik benne egy rész és nem értem ki kivel és miért hogyan van minden.egyszer erről beszél egyszer arról.
És most kibogozom!!
Különben olyan álmos vagyok!!Aludnék!! De lehet nem soká neki állok.Muszály,leragad a szemem.




IDÉZET A KÖNYVBŐL:

"Ha egyedül vagyok a szobában,akkor ember vagyok.Ha bejön egy NŐ,akkor férfi lettem.

És annyira vagyok férfi,amennyire NŐ az,aki bejött a szobába.

Végső formája tehát felfedezésemnek:ember nincsen,csak férfi és nő van.

A tapasztalat igazolja elvont elmélkedésemet.Járván a világot,embert még nem láttam soha, a szó eszmei értelmében,amit láttam,az vagy férfi volt,vagy nő.És minél férfibb a férfi, és minél nőbb a nő, annál emberebbnek nevezzük."

Annyira de annyira tetszik ez nekem évek óta!!
Na ennek szeretnék neki esni ujra és megérteni az előszót.

Mai kajám megint kinai leves lesz.szeretem.
Ha főzők akkor kidobom,mert nem eszik senki belőle, ha nem főzők akkor az van miért nem főztél nem ettem ma csak reggelit.Hogy van ez nem értem.
Főzek is meg nem is!!Na ezt kitalálom, akkor mi legyen.Főzők megeszem és van volt és mégsincs.

Szép napot nektek!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése