2011. április 13., szerda

Boldog vagyok!!!

Boldog vagyok!!! Igen!!
Olyan jó volt bent lenni a melohelyen,haza sem akartam jönni. :)
Na ha bent leszek akkor meg majd azt mondom,jaj de utálok már itt lenni!!!
De muszály amig nincs más!!!
De elölről kezdem.
Reggel eldobtam a csajokat suliba.Majd hazajöttem és tornáztam nehogy mosott hajjal keljen megtennem.Hajmosás.
Majd elindultam a dokihoz a XIII.ba, táppénzes papirért.
Utána kimentem a melohelyre.leadtam  a papirokat és leirtam a beosztásomat és megirtam az ujjat ami éppen kint volt, már juniusi.
Örültem,hogy nem maradtam le róla. :)
Majd beszélgettem a csajokkal kaja után,mert még meg is kajáltam bent,valami sajtban sült csirkemell volt krumplival és rizzsel.
Ettem egy turbó rudit a nagyot.
Jó volt bent lenni,a csajok, ugy örültem neki hogy örültek nekem és kérdezősködtek és az 5 hét alatt mindig volt valaki aki sms t irt nekem, mivan velem és stb...
Jól eset nagyon hogy ennyire aranyosak és várnak vissza.
Nem vagyok rossz munkatárs,kijelenthetem,szeretnek. :)
A 3 év alatt még senkivel nem veszekedtem pedig aztán java rész több nő van mint pasi.
Most happy minden!!! :) a lelkem boldog.
Hiányoznak szó szerint!!
Most tettem be mosni valót,éppen gépezek és irok nektek,utána jön a nagy csajom én meg megyek szülőire a kis csajomnak.
megint 7 óra lesz mire itthon leszek.meg leszedem a rucikat és tereget.

Torna meg volt ma is!!!! Ugyan Réka kismama egy,mert ez még könnyű így elsőre hogy bele lendüljek a tornába.Utána majd ha megy jobban akkor jöhet bármi!!!Utána volt még 4x12 hasra lábhuzás vagy hogy nevezik ezt!!!

Olvastam a babablogot isteni lett Cini!!
Örülök nagyon nektek!!! Pusszika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése