2011. április 27., szerda

Ma ujra melóóóóóó!!

Ma ujra melóóóóó!
Ma megyek elöször a mütét óta meloba!!
nagyon izgulok!!! Ilyenkor mindig!!
Miért?
-Mert nem tudom mi vár,változások, Hogy fogom viselni a kedves vásárlókat,az érintőképernyő stb....
Este kezdek 18 kor.Kivi vagyok!!! :)

Jól teltek a szabi napjai.
21.-én délután elmentünk anyukámékhoz, jó volt nagyon.
Kint voltunk egésznap,bográcsoztunk birkát.
A csajok egésznap kint játszottak.
Ettünk finomakat. a vesztemre.
Szombaton jöttünk haza délután.
A csajokat két nagy tojás várta amit Italianóbol kaptak,meg finom sütik pezsgővel,egyik kedves barátunk hozta és küldte.
A vasi és a hétfő a húsvét az borzalmas volt!!!
Locsolkodok egy se,rokonok egy se, kirándulás sehova sem.
Ilyen brutális és borzalmas időben!!!! :( pedig volt terv.
Tegnap körmöztem egyet,majd pihike volt.
Ma vasalok,készülődünk a suliba a csajaim csak holnap mennek csütin. De ÉN már ma kezdek!! Izgulok!!!
Kibirok 4 órát!!! hála.
ma nem tudom mit főzzek.
A nagy csajom már szépen inditja a napot!! Hány!!
Nem tudom mitől,ők ilyen hányosak!!
A holnapi sulitol izgul? vagy a kakaó megint? Nem tudni.
Na mentem!!
Szép napot mindenkinek és szoritsatok este hogy az első napom frankó legyen!!
Visszatérek a nagybetűs életbe!!!
Vigyázzatok csajok jövök!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése