2011. április 15., péntek

Csüti-péntek!!!

Csüti reggelre olyan izom lázam lett hogy alig tudok menni!!
Bementem a melohelyre dokihoz hogy mehesek melozni.
2 órát voltam a csajok között!!
Meg is ebédeltem!szezámos csirkemellett ettem salival.
Sikerült cserélnem is hogy ott lehesek a kicsilányom anyáknapja műsorán.
szoval szuper nap volt.
Nem tudtam tornázni!!Pedig tudom h ilykor az a legjobb az izomlázra!!!
Ma (pénteken) ugy döntöttem hogy hortobágyi palát csinálok ha tetszik a családnak hanem!!Már a csirkehusika olvad.
Készülök a holnapi napra is, a család fele megy Pécsre a versenyre!!!Ha van köztettek pécsi ajánlom nézze meg!!
Belépő mellé még ajándékot is adnak!! Megéri!!
Mi meg holnap mosunk, főzünk.
Husika leves lesz és vadas.

Ma zumbázok egyet ha feltettem a pörit!!Ez lesz a mai mozgás,20 perc kemény zumba!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése