2011. április 12., kedd

Baba!!! :) Nem nekem!!

NAGYON SOK BOLDOGSÁGOT ÉS EGÉSZSÉGET KÍVÁNOK AZ UJDONSÜLT KISMAMÁNAK:CININEK!!!!
MA HOZTA A GÓLYA A HIRT AMIKOR OLVASTAM A BLOGJÁT!!
GRATULÁLUNK ÉS SOK PUSZI
Remélem,most már irsz nekünk mindennap,hogy tudjunk olvasni a kis csodárol.


Erra az alkalomra elkezdek tornázni!!
Ma most fogalmazodott meg bennem az akarat a tegnap esti álmom után!!!
Nem irnám le,megtartom magamnak egyenlőre!!!

Ma már tudatosan szeretnék étkezni is.
Amit már az elején nem jól kezdtem.de tudatos volt.
Egy csokis kalács a reggeli.
Sajna nekem is az a bajom,hogy ha reggel nem eszek tartalmasabb kaját éhes vagyok és állandoan nasolok,azt vettem észre.
Sajna én sem tudok leszokni az esti evészetről és nasirol.Muszály lesz!!
Torna!!!  nem tudom mire nyomjam ma???
Van Réka,Norbi,zumba,Béres A,Tatarek,Sinkó A.
Talán Norbi ducika igy elsőre vagy zumba?
Ennyire rossz volt az álmom,hogy igy rögtön azonnal???-kérdezitek.
Azt hiszem igen!!!
Mai kaja,megint kinai zacsis leves az utolsó,mert nincs több itthon.
De azt vettem écre tőle,hogy megeszem,de kis idő mulva kevés,éhes vagyok még!!Akkor eszek olyat amit nem kéne.
Na mentem.
Szöszölök ma és válogatok,mert szeretném kiszedni Szelnek a kicsi cuccokat és tovább adni,ne legyen annyi cucca.Nem soká jön akitől kaptuk és had vigye tovább.enyivel kevesebb lesz legalább,de nem soká hozza a többit amit kiselejtezett megint.
Szép napot mindenkinek!!
Legfőképpen a drága CININEK!!Örülünk az Ő (ŐK) boldogságuknak!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése