2011. április 16., szombat

Drukkoljatok a SUNFLOWER-eknek!!

Szoritsatok a csajoknak hogy nyerjenek és éremmel és kupával térjenek haza!!!
Reggel elindultak a csapatok Pécsre a nagy versenyre!!!
Szeinek fél 2 kor lesz a versenye akkor szoritsatok nagyon!!!!
Remélem sikerül nekik,mert akkor boldogan térnek haza!!!
Igy is de akkor még jobban!!!
Főzök mosok teregetek hajtogatok a mai melom.stb....
Haladok fő a husika leves és a vadas marha.isteni illatok terjengenek!!
Reggel már rántott husikat sütöttem hajnalba.
Nekem van még hortobágyim, isteni lett,apca is megette akkor biztos finom.
Jaj borzalmasan vagyok!! Este megtámadott a gyilkos kór!!
folyik az orrom ,már vörös,fáj a torjkom már piros, és kattog a fülem is,remélem nem ment rá megint a váladék mert sikitok!! Hiányzott ez nekem NEEEEMMMM!!

Na mentem!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése