2011. április 5., kedd

Itt vagyok megint!!

Sok minden történt velem mostanában!!
A fülem javul, lassan egy hónapja a mütétnek! 10.-én. A doki tegnap azt mondta:-Ez a fül még nem az enyém!! Lehet, nem is érzem,  hogy ott van a fejemen! A hallásom lehet nem éri el a másik fül hallását,ferde hallású leszek!!A dobhártyámon van egy hegesedés amit a doki nem szedett le azt mondta inkább nem bántaná mert nehogy baj legyen!
Amiért ma itt vagyok!!
Láttam ma egy filmet az egyik csatornán!!
Hát isteni volt,igaz,elgondolkodtató és szép!!
Megszerzem istenemre!!
A címe: Túlméretes szöszi
Ajánlom mindenkinek!! A ducik lenézéséről és a szerelemről szól!! Szép volt!!
Annyira tetszett,az jutott eszembe hogy a lányaim is mit gondolnak rólam,hogy kicsit kövérke vagyok!!Lekell fogynom!!Csini akarok lenni!!
Olyan sok dolgot kellenne csinálnom,hogy itthon vagyok!! De csak aludnék!!
Szöszölni kellenne a kicsinek cuccokat!! A Szel szobáját kipakolni és rendet csinálni neki,mert Ő nem csinálja meg csak a kupit!!
Ennyit most,majd ha eszembe jut megint valami akkor irok és jövök megint!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése