2011. április 28., csütörtök

Hujjé! Szuper napom volt tegnap!!!

Igen,attól hogy féltem, szuper nap volt!!
de ne  bizzam el magam mert tudom hogy kifogok én még borulni, hogy mindenkit utálok!! Főleg ha az első bunkó beszól!!!Letörök mint a bili füle!!De próbálom elő venni a pozítiv gondolkodást és azt mondani nem érdekel senki és semmi, ha haza megyek boldog leszek addig meg kibirom bent.
Bementem vásárolni és már mondták a csajok hogy a 2es be ülsz majd!! Na mondom ezek már jobban tudnak mindent mint én.És az öröm az volt tudták jövök és vártak!!Jól eset!!!
A gépen semmit se tudtam,bejelentkezni az ment utána ugy összekevertem mindent hogy az nem igaz.a zacsikba össze vissza pakoltam mindent.
Belekell jönnöm,vissza kel rázodnom a nagy betűs életbe.
De már este ment minden és élveztem!!!
Lehet sőt bizti lesz még valami amit nem tudok vagy nem mondtak el ami uj.Majd meglátjuk.
Ja igen a sütik gyors kodját azt elfelejtettem!!! Nagyon sok nem jut az eszembe!! Majd előjönnek!!.
Ma is megyek,már csak vasi leszek szabad.Holnap a kicsi lányomnak anyáknapja lesz!!!!Sikerült a csere igy ott lehetek!!
Na szép napot!! Mentem vár a melo!! Még igy megyek:) de nem soká :( igy. ÁÁÁÁÁ Remélem nem lesz ilyen!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése