2011. április 18., hétfő

Megvan az első ARANY!!!:)

Igen!!!
Megnyerték a versenyt!!! SUNFLOWER a király!!
Tegnap nem tudtam bejönni,mert ahogy este fél 11 kor hazajöttek beszéltünk két szót,megnéztük a videót aztán fekvés volt mert mindenki lefáradt!!
Reggel én meg 1/4 7 kor indultam a bababörzére segiteni árulni Szel kerijének!!Ugyhogy délu 3 ra értem haza.
De nagyon fáztam kint és már reggel ugy mentem hogy szarul vagyok.Alig birtam a napot!!Most éppen nagyon beteg vagyok!! Folyik orrom fáj a fejem a hátam,köhögök hapcizok.ELEGEM VAN!!!!
Holnap megyek a koriba, és meglátjuk mennyit javult  a hallásom és kiis kapok a megfázás miatt!!HÚÚÚÚ
Az orrom olyan mint a pirospaprika és fáj,belső lázam is van,ver a viz!!!Gyengus vagyok!!Nem tudok többet.
Pihenek ma,mert holnap nagy nap lesz!!
Reggel kori utána kézműves délután a suliba!!Meg egyebek!!
ha tudtok valami jó krémet az orromra hogy ne legyen ilyen irjátok meg nekem!!Vagy valami csodaszert,akár ki kell kavarnom akkor is jó!!
Mai kaja vadas!!! Isteni lett!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése