2010. július 12., hétfő

VB

Nyertek a Spanyolok éljen!!!
Az iwiwen a kezdetektől rájuk fogadtam és bejött végig!!!! Örülök neki nagyon.
A hollandok elég pocsékul játszottak ütöttek, rugtak, vágtak,nem voltak sportszerüek.
Nem hiába a sok sárgalap.
Sajna vége!!! Na majd 4 év mulva!!
Újra  a Spanyoloknak drukkolok megint!!!

R: konspitz és 4 sz csirkemell felvágott.

T:Borsóleves leve, és 2 db műhusi(csibefasirt)

E:

U:Édes savanyu kinai csirke babcsira salátával

V:almás rétes :(, activia joghurt



Tök jó ma lenyomtam Sinkó Andrea kemény zsirégető tornáját!!! Hu izzadtam mint a ló!!

Azt gondoltam minden hajmosás elött lenyomom ezután.Mert sajna nincs időm minden nap hajat mosni.Addig is marad a jó öreg leg magic.
Jó az nekem.
A héten szeretném elérni a 75kg csütiig!!! hu kemény lesz.
van még 3 napom.
ha nem nyomom a Sinkó Andit nehezen fog menni.
De minden nap nem tudom megmosni a hajam és beszáritani a göndör fürtjeimet egyenesre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése