2010. július 10., szombat

Szombat

Ma korán  keltem, nagyon korán 6 ra mentem melozni és 11 ig. JÓ volt és eltelt.Sokan voltak.
Utána finom vadast ebédeltem és délután lementünk egy kicsit sétálni mielött aludtam kb 2 orát. Jó volt, kibirom a meccs végéig.
Urugvay- Német. Hajrá Németek!!!
Ma sokat ettem, remélem nem közeleg a havi mert nem is tudom mit csinálok hiszen lassan látogatóba utazunk és fürdőbe is megyünk. Jaj ne!!

R: keloghs tejjel.

T:

E: vadas kevés tésztával, turós rétes

U: turós rétes és popcorn

V: popcorn a meccs alatt és egy almás rétes.

Ja igen elővettem a legmagic emet és nyomom amig birom, nem sokáig kb 5 perc. de többször is ráállok egynap.Formálom a feneket és a combot. Jo lesz ha formás lesz!!!:)
na pussza hajrá Németek most az egyszer aztán SPANYOL A KIRÁLY!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése