2010. július 23., péntek

Ujra melo

Ma ujra melo van!
Tegnap elmaradt a taki, mert nem tudom hol kezdjek neki.Ugyanis ahogy irtam a kicsi szobáját ujra tapétázuk a nyár végén apa szabiján.Igy felesleges nekikezdeni.
A nagycsajomnál annyi minden van hogy nem tudom hol kezdjem.Ha nem lesznek itthon akkor neki esek.
tegnap inkább 2 orán keresztül kivasaltam a sok vasalnivalót. Elég is volt a hátam kiakadt rendesen.
Utána irány a fodrász csajszi aki a gimiben az osssztálytársam volt. Nagy beszélgetés közben neki eset a hajamnak. Igy valami bézs szine van 731 es kodos festék. És hátul rövid tüsi elöl kicsit nagyobb amit éppen kitudott hozni a "füleimből". Apca szerint minden tökéletes lett. örülök neki.

R: tej keloghsal

T: dinnye

E:hát tarhonyás husit csináltam apcának holnapra mivel nem leszek itthon. igy ebből eszem keveset

U:sült kolbász

V:sült kolbász és egy also csirkecomb

Ugyanis bucsuzattuk a főnökünket a nagyot, elmegy másik áruházba és ilyankor szoktak hozni kaját üditöt és sütiket.
Na abbol ettem.

Este még ithon ettem dinnyét. ja nagyon fini volt hidegen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése