2010. július 28., szerda

hétfő, kedd szerda

Melo ezerel és pihenés!!!
És egy fantasztikus hir!!!
itt hallhatjátok és nézhetitek.

Ezért kezdtem el fogyizni, mert ez a csaj tényleg megcsinálta és nem lerusálva van!!



http://videa.hu/videok/emberek-vlogok/38-kilot-fogyott-fogyi-lifenetwork-9RbqOpOFt0BbIFiM

R:

T:kelogsh tejjel, norbi puding

E:szezámos rántott husi káp salival, oriás rudi

U:hagymás stangli és boci sajtkrém

V:norbi puding


sajna megöl a méreg.
reggel nem tudtam kiszedni a kicsbol az izzokat hogy vegyek másikat.phuu olyan mérges voltam. fél oráig szenvedtem vele.
Most bementem  vásárolni és mit nem vettem azt ami nagyon kellett volna az IZZOKAT.
utálom magam!!! Mindent elfelejtek.
Akkor vettem észre hogy nem vettem amikor kimentem a kocsihoz, na gondoltam ma már nem megyek vissza, majd holnap.
Nem tudom mi van velem???
Olyan fáradt vagyok, és nem tudom elmondani.
Állandoan aludnék.
Eddig pörögtem ezerrel. Melo, érettségi suli, körmös suli, intézkedések. stb....
most lazitás van és olyan fáradt vagyok hogy semmihez sincs kedvem, a csajok szobájának sem álltam neki és a lakásnak se.
Alszok, és pihi , ami nem volt 4 évig.
sajna szerintem most van belefáradtam és örülök hogy semmi dolgom és pihenhetek. lustulok.
kell találnom valamit, ami lefoglal?? Lehet.
Kivagyok!!!
Hiányoznak a lányaim nagyon nagyon. Ezt érzem is csak nem mondom ki. Közel van hogy magamhoz szorithatom őket!! és ezt már várom.sok mindent vettem nekik de nem tudják
Szeretem őket!!!!
De megöl  a méreg!!! minden elfelejtek mostanság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése