2010. július 5., hétfő

Buli után (buli)




Reggel már fél7 keltem.
Nem tudtam aludni mert fájt a hasam, hányingerem volt.
Azt hidtem hogy attól hogy összeedtem mindent, de utolag kiderült másnak még a hasa is ment reggel mint a vizfolyás.
Kiderült Ő csak Birjupaprikást evet.
Na azt én is ettem de keveset.
Ez lehetet a bűnös?? Nem tudom.
Szóval kivoltam reggel.
Ebédre csináltam paradicsom salit a többi kaja mellé.
Ebédeltünk és mentünk Tündiékhez buizni.(pancsibuli)
Jó volt nagyon, de én nem pancsoltam :(.

R: dinnye

T: 2 sz Norbi kenyér 4 sz. bécsi felvágottal.

E:kevés leves répával, husival , pari sali.

U: almás pite.

V: fél sz. teljeskiörlésű magvas kenyér 3 falat sonka 1 karika kolbász és ujhagyma.

Sajna a két napba nagyon elengedtem magam De enyszer van ilyen ünnep az ember életében.
Ledolgozom!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése