2010. július 3., szombat

BANKETT




Igen ma lesz a bankett, a buli másnap hajnalig.
Reggel 8kor kelltem és felraktam a kaját főni.
husika leves és pörkölt galukával lesz a mai menű.
Utána elvileg elszaladunk vásárolni veszünk nekem valaami szép felsőt a bankettra.
Hujjé!!

R: activia natur ital

T: keloghs tejjel

E: hui leves főt husival és répával. pörkölt husi.Nem akarok sokat enni mert este a banketon nem fogok tudni enni.

U:A képek beszéljenek erről!!!Sokat ettem ez tény!!


V:éjjel somlói és olyan kis golyók ami középen van vagy 5 db.


ennyi volt a választék

Jó volt minden 3 szor 10 es meccset játszottam a bolingba, életemben elöször.
És nagyon jó volt!!!
Piát sem sokat ittam
Szénsavas ásvány viz
mojitó
alkoholmentes mojitó
tonic
2 pohár sör
Ilyen sorrendben.



Fél 1 re értem haza vasárnap!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése