2010. július 6., kedd

pihike

Húú de szeretnék, igy olvasni és pihizni!!! :)



Tegnap telefonáltak, hogy elmarad a körmös suli, mert a tanár beteg lett, igy nem kell ma menni. Szabad vagyok 17 ig.
van itthon turó és azon gondolkodom mi legyen belöle.Én szeretnék enni turós tésztát apáromnak is jo lenne.Csak nincs itthon tk tésztám.
Ja és palacsintát is szeretne belöle.
De abból én nem eszek.Jó mondjuk, foly édesitővel szoktam csinálni már, csak fehér lisztel. De akkor is. Most visszakell fognom magam a bulis evészet miatt. Az sok volt és még mindig nem állt vissza sulyom a buli elötti állapotra. Szóval ez van.
Majd összedobok valamit.
Ma elkell mennem az ablakosokhoz 1 honapja nem jelentkezik a csaj és 3 hete kellett volna jönnük megcsinálni az ablakokat juni 14.-ei héttől.Egy kicsit elkéstek, de ideérnek. :)
És akkor nézek tésztát valahol.
Finom turós tészta sok tejfölel.

R:Házi májkrémes magos rozsos császárzsömi.

T:jégkrém 56 kcal.
E:turós tészta 350kcal (lemértem)jégrém 56 kcal

U:csipegettem 3 villa túrós tésztát

V:wasabis borsopehely

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése