2010. július 1., csütörtök

Lassan hétvége




Igen és szabadnapos leszek( szabad hétvégés)
Ma egésznapom a csajoknak a csomag feladással telt el.
8kor keltem és kerestem a köteg kibontatlan csomipapirt,felforgattam az egész lakást és sehol nincs. igy leszaladtam a papirboltba.
Kiderült az 10 kor nyit és fél 10 kor voltam ott. de hála jött a tulaj és kiszolgált nyitás elött.Rendes volt. Nem hiába sokat járok oda.
Hazarohantam csomagolni, majd vissza a postára.
Utközbe kiderüt nem vettem nekik olyan macis gyerek kávét, pedig belefért volna csomagba.
Gyorsan bolt, de neki nem volt.
Sajna lemaradt. Nem baj majd valahogy elküldöm még a jövöhéten.
Gondoltam kiveszem a dobozbol és belerakom huzos zacsiba és bele egy barna nagy boritékba és mehet a postára.
Ez van.
Lassan megint melo.és még semmit se csináltam.Igy megy el mindig a napom.
Hülyeséggel.

R: szezámos rozsos császár zsömi 2 sz. bécsi felvágottal.

T:-

E: kinai leves ( ja ez is kimaradt a csomibol)jégkrém melo elött.

U:

V:2 db hagymás bagett, sárgadinnye fele.Norbi puding

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése