2010. július 9., péntek

Betegeskedem

Igen.
Nagyon rosszul voltam tegnap a melóba.
Annyira fájt a hasam meg minden, hányinger, szédülés stb... de végig dolgoztam a napomat.
Sajna már nem emlékszem mit ettem tegnap
Ma reggel már jöttek hozzám.
Korán keltem és kitakaritottam a fürdőt.
Aztán körmöztem.
Utána pediküröztem magam, elégé elfáradtam közbe, hiszen magunknak nem egyszerű a kések fogása.
Utána megint levett a  lábamról a betegség
Annyira fájt a hasam.
igy megis van mitől vagyok rosszul VIRUSFERTŐZÉSEM VAN. Normaflorozok egésznap.

R: nem tudom már. talán activi édes fehér joghurt és fél hagymás bagett. :(

T:-

E: kinai leves, ligt jégkrém a Lidl-ből

U:

V:1 sz Norbi piritos kenyér és 2 sz falusi rozsos kenyér piritosnak elkészitve.

És belém nyomattak egy 3 cl pálinkát, hogy attól majd jobb lesz, reggel is ezt mondták.
Hogy a régi öregek ezt nyomták amikor fájt a gyomruk és helyre jött. AHA
Utálom a páleszt!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése