2011. május 16., hétfő

TORNA!!!! :)

Visszatértem!!!
Az uj felismerés!!!
Elmondom!!!
Mielött tornáztam volna lemértem magam!!
Nem vagyok büszke amit láttam 83.3 kg.Nem le fel megy,ilyen nincs!! De van, az édesség!!
Na mindegy visszatérek és elmondom hogy tornáztam!!Sinkó Andira, és én Őrá esküszöm!!
Minden testrészt megmozgat és utána lazitás is van!!Rá fogok tornázni mint régen.
A lényeg a lényeg,torna után 82,8 kg ot mutatot a mérleg!!Vagyis 50dkg lehet lenyomni egy torna alkalmával vele!! Ezt fogom tenni.
Tanulságos volt és jó!!!
Tanuljatok belőle ti is!!!
Bomba nőőőőőő!!! Lebeg a szemem előtt!!

Kaja:
reggel: egy zsömi 2 sz bécsi felvágottal.
tizorai: Szel pogijának a teteje.
Ebi:Mikróba főtt rizs a betegnek de nekem is jó és natur csirke mell.
Na inen nem tudom mit egyek!! Szerintem semmit se kellenne!!Alma és norbi puding lesz szerintem a nap befejezése!!
Uzsi:
Vacsi:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése