2011. május 17., kedd

Doki

Na nem egy csodás nap,vagy napok!!
Tegnap este megtudtam a dokitól, hogy nem birta ki a dobhártyám a műtétet és amikor leszedte a leeset pörk darabot kiis derült hogy lyukas!!
Na ma reggel már a dokinál inditottunk!!
Szelnek is kifujták a fülét,most kicsit jobban hall!! HÁLA!!!:)
Nekem meg egy szilikont helyeztek a dobhártyám elé,hogy mögötte erősődjön meg a dobhártya és nőjjön be a lyuk.
De a hátul ütője nem hapcizhatok és nem fujhatok nagyon orrot,mert lerepül a szilikon és mehetek be ujra!!
Ja a jövöhéten is bekell mennem a koriba,h megnézze a doki hogyan boldogulok az életben vele és mennyire birja a mindenapi életemet!! 6 hónap!! Aztán ha nem nőtt be akkor ujra műtét és ujra felvágják a  mostani sebet és azon keresztül egy marhabörrel (vékony) helyetesitik majd.
DE EZT NEM AKAROM!!!!
Na szebb napokat nektek!!!

A másik reggel a torna hatása megvolt 82,2 kg volt a mérlegen a kiirás!!
Nagyon örültem neki!! Ma nincs torna!! Borzalmassan vagyok,sajna a női bajok nem kimélnek!! Ilyenkor nem szeretek még megmozdulni sem!!
álmos vagyok éppen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése