2011. május 11., szerda

szabadnap!!

Nagyon jól érzem magam!!
Ma már elintéztem mindent reggel!!
Holnap dunapartra megyek egyedül ha jó lesz az idő,olyan mint most!!
Utána délután irány a fodrász  már a festékeket megvettem!! A formája nem tudom milyen lesz!!!De sejtem olyan mint régen az megfogott,hátul tüsi és oldalt olyan mint a kleo és felnyirva félkörösen jön hátulról!!
Azt hiszem ilyen!!

Hátulrol nem látszik de fel van szedve és félkörösen jön le!!
Na még ilyen nagy nem lesz mint a képen!!
De a forma talán ilyen!! De nem bizti!!
Lehet olyan bolondos!!
Hátul felnyirva mint a mit emlitettem és elöl oldalt rövid és bolondos!!
Majd meglátjuk!!
A mostani hajam egy fodrász tanuló csinálta!!
Nem tudom jól ál e!! Tetszik amikor megszáritom,de másnap már nem jó!!
Boldog vagyok!! Sok minden történt a napokban!
Tisztáztuk a a multkori félre értéseket az egyik ismerősömmel!! Jót tett!!
Ja és a multheti vagy mikori tali a sok beszélgetés sok pozitivummal szolgált sok mindet másként látok és másként érzek és élek meg!!
Tündi bündi szép és csinos és okos és jó munkájú fit és egészséges anyuka szeretnék lenni!!
Remélem sikerül!!Próbálok tenni érte,egyre jobban fogalmazodik meg az agyamba ez a tény!Aza baj hogy még csak ott. :)
Probálok nem enni ebéd után már de nem birom ki olyan éhség tör rám sokszor este hogy nem tudom legyürni!!! Mi tegyek segitsetek hogy ebéd után már NE EGYEK!!!Ha vacsizok 6 elött akkor nem megy le semmi kg!!!Ha keveset is eszek utána ujra rám tör az éhség!!
Na mentem!!!
Ma mosok teregetek és meglátogatok valakit még délu és holnap DUNAPART!!! Éljen!!Este még Szelnek tánci!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése