2011. május 30., hétfő

Nem vesztem el!!Csak átalakultam!!! :)

ÁÁÁÁ ez nem igaz!!
Még nem alakultam át!!! Teljesen nem!!
Voltam voltunk kint a dunaparton,de nem sokáig.
Ugyanis az történt hogy kimentünk és csöpögött az eső, ááá ez nem vészes!!Sokan már kimozdultak a helyükről,mentek haza.Én (mi)gondoltuk majd megyünk, igen ám de jött az eső és muszály volt indulni. szoval nem sokat de egy kicsit lent voltunk.
Ugy mondhatnám hogy kicsit kiéltem a vágyaimat.Nem nagyon!! Ugy gondoltam gondolom a nyáron sokat leszek megtalálható kint!! Isteni ott minden!! És megyünk napozni is majd.
Nem régen vagyis május 27.én volt a gyerek nap a suliba!!Hát az milyen isteni volt!! Reggel 10-este 10 ig ott voltunk!!!Volt minden,egy kicsi vidámparknak nevezném inkább!!És este Judy volt a sztár vendég!!Olyat nyomot,annyira birom!!!És este fél 10 kor tüzijáték volt,ami nagyon szép volt!!Olyan formák voltak hogy még nem láttam az igaz tüzijátékon sem ilyeneket!!

A tornám jól alakul!!
Fogyni még nem sokat fogytam inkább talán izmosodom!! A heti egy megvan mindig!! de igyekszem a heti 3-4 et teljesiteni!!
Karácsonyra és a szülinapomra szuper anyuka szeretnék lenni!!Csini és bombanő!!
Azt hiszem talán a csipőmből ment le egy kicsi!!! De ezt akkor fogom igazán elmondani ha már valaki écre veszi!! És ami fura, kezd hiányozni,már kivülről tudom az egész edzést!! Ha nem tornázok mert éppen hajat mostam akkor ugy csináltam hogy a  csipő és comb részt csinálom meg belöle csak, az is valami már!!
A kajcsival is próbálok figyelni!!!
Jaj istenem de jó is lesz csininek lenni majd!! alig várom már!!!Kimondhatatlanul!! 
Mi is irjak még!!
Ja igen a fülem!!
Voltam dokinál a mult héten!!
Jól alakul minden,a szilikon a helyén van és tökéletes!! 2 hét mulva ujra tali dokibácsival!! Bevan huzódva a szilikon mint a vákum a lyukon és azt mondja a doki hogy ez jó mert a szövetnek van min megkapaszkodni és tud növekedni!!remélem és bizom benne!!Én mindent megteszek az ügy érdekében h jó legyen és ne keljen ujra felvágni!!
50% tp áááááá semmiféleképpen csak ha nagyon muszály!!
Vakációóóóóóó
Lassan az is eljön! Még a kis csajom 5 napot megy  a nagy meg 5+2 napot,mert Ő megy kirándulni az osztályal.Még a jövöhetük van juni 10 ig vagyis 9 ig ,mert 10 én csak este van évzáró és akkora kell menni nekik csak!!
A szünet!! Az itthon lesz javarészt!!
Mentünk volna egyhétre el,de a pénz nagy úr!!
igy 2 hét anyuék nekem ennyi a szabi a nyáron!!
A csajok szerintem mennek szabolcsba nagynénihez és fejérmegyébe anyóshoz.
A legtöbbet meg kerianyukámnál leszünk itt nem messze,pancsi,grillezés,csavargás stb.....
Ennyi lenne ugy nagy vonalakban most!!

Szépséges napot mindenkinek!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése