2011. május 5., csütörtök

Nagyon boldog vagyok!!!

Igen nagyon!!! :)
A tegnapi nap nem a legszuperebb volt a számomra!!!A melóba előjött aminek előkellett jönnie az utálat!!!
Annyira mérges voltam, hogy az kimondhatatlan!!! A zacsikat nem tudtam szét szedni,állandóan mellé pakoltam mindent és utána szedhetem össze. FÚJJ!! :(
Majdnem szét téptem őket, annyira mérges voltam.
A fülem arrol ne is beszéljünk!! Tegnap egésznap annyira gázos volt,kattogott amikor beszéltem és bugyogott és fogalmam sincs mit csinált!!De elviselhetetlen volt!!!Ez a lényeg.Hogy mivan vele?? Nem tudom!!Amikor fújjom az orrom Ő is fujj ott bent,de mit azt nem tudom.Lehet lyukas!!:( Már azt is eltudom képzelni,majd nem soká a dokinál kiderül.

A tegnapi napom amugy szuper volt!!A vége!!
Jó volt a tegnapi napom a talin,sokat beszélgettünk és nevettünk és megkapott a nap amig kint voltunk a szabadba!!
Este már nem ettem!!! :)
Igy ma elmondhatom hogy 1 kg val lettem könnyebb!!Hujjéééé :)
Azt hiszem elmondhatom,hogy visszajön a régi énem!!Régen mint ahogy már irtam ha nem ettem vacsit mindig mentek le a kilók!! Főleg amikor 65 lettem, nem ettem egy pár napig vacsit és már 62-60 kg voltam!! És ez az akkori forma látszik beteljesülni!! Tanulság!!!
Nem szabad vacsiznom és megint Bomba NŐ lehetek,mint régen, nem is olyan szebb és érettebb!! Megcsinálom!!! Mert ÉN igy akarom!!

Mostanában ugy veszem észre napról napra boldogabb és egyre eltökélt és csodás napjaim vannak!!! De lesznek ezek még szebbek!!!
Elérem minden téren a célomat és a CÉL a csillagos ÉG!!

Sokat gondolkodtam az este és hajnalba!!
Sok minden megfordult a fejembe!!Átgondoltam mindent és sok dolog megvilágosodott bennem!!
Jót tett a tegnapi baráti csevely!! :)
Mind a kettő!!
Köszönöm nektek!!! Pussza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése