2011. május 6., péntek

Dunapart dunapart

Annyira de annyira jó idő van kint és amikor jöttem haza a melobol a kocsiba azt találtam ki lekéne menni a dunapartra!!! :)
Igen ám csak apca rám csörgöt hogy leviszi Szelt tornára!! Na akkor tudatosult bennem hogy nem fogunk MOST lemenni a partra!!ÓÓÓÓÓÓ
Ki akarok menni a szabadba!!!
Azt hiszem ha rossz passzba vagyok oda fogok mennekülni.Annyira jó ott lenni!!
Ugye fiuk lányok!! :)
Ki jön most???? Én mennék!!!
Kikivánkozom!!!!
Na  mai melo borzalmas volt nagyon!!!! Hosszu volt!! És sokan voltak.
Tegnap megvettem a hologramos karkötöt,mert nagyon fáj a vállam és uj melo utána kéne néznem!! Annyira jÓÓÓÓ ,mert már alig fáj a vállam!!! Ez most az ujdonság és a divat és nagyon drága!!!!De muszály volt!!!Már nem birtam dolgozni!! :(
Tegnap este ota rajtam van hátha segit,biztos mert már most jobb!!!
Sok jó tuladonsága van!!

"Az  forradalmi hologramjai harmonizálják az ember energia mezőjét, ami által jobb stabilitást, erőt és hajlékonyságot érhetnek el. A hologramok pozitív hatásai, melyek az ún. Alfa frekvenciára (7,83Hz) vannak, hangolva megmutatkoznak az alvás minőségének javulásában, nagyobb teljesítményben és a gyorsabb regenerálódásban. Látványos a sportteljesítmény-növekedés, az erő- és állóképesség javulás. Gyorsabb a regeneráció és gyógyulás.

Jobb a tanulási és koncentrációs képesség, nő az energiaszintünk, a fizikai és szellemi teljesítőképességünk.
Az  karkötők segíthetnek megszabadulni a hátfájástól, ízületi fájdalmaktól, a csigolyák megerőltetésétől és más gondoktól, melyek a helytelen testtartásból adódhatnak."

- magasabb állóképesség..


- nagyobb rugalmasság..

- hajlékonyság, kiemelkedő sportolói teljesítmény..

- a test mozgásának hatékonyabb kihasználása = nagyobb erő, kitartás..

- nyugodtabb alvás...

- nagyobb biztonságot nyújt séta, futás vagy egyéb sporttevékenység közben..

- jobb koncentráció, és az ALFA frekvenciának köszönhetően gyorsabb regenerálódás és gyógyulás


Ennyit tudtam meg róla!! És tényleg működik!!
Remélem bevállik továbbra is!!
Duna part  Duna part Dunapart Dunapart  Dunapart

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése