2011. május 16., hétfő

Pocsék napom van,mint az időjárás!!

Jaj nagyon!!Tegnap este kezdtem felhúzni magam,amikor haza jöttem és a kis köcsög elfoglalta a helyemet!!
Ha kisujjad nyujtod a karod kell, nem is az egész tested!!
De ez egy hosszú történet nincs időm elmesélni!!! És nem is akarom felhúzni magam rajta,ráérek majd akkor ha becsenget!!! :)
Segitettem egy köcsögnek beállást intézni!! Na meg is van neki csak egy másik köcsög elfoglalja!! Na akkora volt a szája hogy majd én kidobom és nem fog odaállni!!
Most mit csinál??? Azén helyemre áll!!!
Mint hogy kinyitná a nagy lepcses száját a másik pasira aki az ő helyét foglalja már honapok ota.De elötte akkora szája volt mint a bécsikapu,most meg nyuszi!!
Hang ember!!!Leszarom!!! De az én helyemre nem áll be!!
Ma már felmentem hozzá, de nem volt otthon  és látom már elment a helyemről  a buzi!!!Csak este melo után nem tudtam hova állni,mert már nincs hely olyankor!!!
Remélem ma elkapom!!! :)
A másik ma mentem volna intézni a papirokat a nagy eseményre,erre Szel beteg lett!! Égi jel!!!!????? Nem tudom.
A volt főnököm:
Azis egy vicc!! Most visszajelentett,mert nem tud és nem akar fizetni,de semmilyen szerződést nem iratott velem alá hogy ujra beléptettet.Most a duplájáért megy tét!!Már!!!
Szelinek:Hőemije van!! Átkellett szerveznem a holnapi napomat mert délelöttös lettem volna,hogy csak később menjek be,mert nem akarok táppénzt kivenni!!  8 hét után,ne vicceljünk,meg se merek szolalni!! Kirugnak már!!
A hajamról egy szót se!!!
Az is gázos lett!!
Valamelyik nap mikor levágta nem mertem az utcára kimenni nem hogy melozni,de vhogy megcsináltam és kimerészkedtem!! A csajok a melohelyen:-De jól nézel ki!!!
Na ja!!
Túl rövid lett és fius!!
De olyan mint a nagy képen az elözőn csak még rövid!!Kicsi!!!
Irjak még!!????
Tegnap Szeliék megint arany minősitést értek el!!
Szuper!!! Ügyesek.
És ugy hogy a Pécsi verseny ota B kategoriába indulnak.
tegnap léptek fel elöször az uj koreográfiával.Eddig C kategoriások voltak.És rögtön arany!!
Szép!!!
Ma meg beteg!! Ez van!!
Van sok esemény!!
Ma szeretnék tornázni!!a hajam ugyis sz.r!!Lehetne naponta hajat mosni!! amit utálok.
És komolyan venni a dolgokat nagyon komolyan!!!
Bombanő akarok lenni!! Egyszer még utljára!!! Mint régen!!
Akkor szégyeltem,most nem fogom!!!!
Na mentem vár az itthoni melo:mosás,főzés,teregetés,vasalás,Domiért menni,majd vinni.Logo lemondás stb...

Pussza
Nektek legyen szép napotok ha már nekem nem jött össze!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése