2013. július 30., kedd

14.ik futás a 4 ik hét elsője.

Ma reggel lementem futni,hogy ilyen kellemes az idő és este kitudja mi lesz.
Reggel 7 kor ébredtem,még éjjel kigondoltam, hogy reggel fél 7 kor felkellek és megyek futni,erre 7 kor keltem. Igaz jobb mintha 9 kor. :)
Egy gyors kv, öltözés és indulás volt.
Mit mondjak? Hát azt mondom rossz reggel futni,nekem.
Üres has és nehezebben megy. Este jobban ment a nagy hőség után is vasárnap.

teljesitmény?

Nem vittem a RunKeppert,mert nincs net a tyilin,majd jövö hónapba erre áldozom a keretemet.
 És megnézem,hogy egy alkalom gps mennyit eszik, erre most jó volt az egy alkalom.. :)
Eredmény?

igy:0,504 km és 100.9 Kcal.

A Runkeeperhez képest mérve olyan 2 km lehetett a táv. 2 biztos a feletti meg eltörpül most.

Jövö hónapban az összes futásom Runival lesz.És növelnem kell a távokat ha tetszik ha nem.

Mai progi?
Kaptam mára + szabadnapot igy itthon vagyok.
Bolt utána posta csomag feladás.
Majd paradicsomos húsgombócot főzök.
Gyorsan meg lesz. Hajmosások és PIHI!!!!


UI: azt nem értem a 3 ik hét után miért nem megy több idő futása. már 10 perceket kéne futni. és én még mindig a kis 2 perceimmel küszködök.nem igaz. Valaki tud rá magyarázatot adni???? Várom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése