2013. július 26., péntek

12.-ik futásom

Phuuuu nem tudom mit mondjak.
Kicsit gondolkodóba estem az este,mert nem ment olyan jól mint ahogy vártam.
Az első két - két perc futás még oké volt, de utána már csak egy egy percre sikeredett a dolog.
1 perc futás és egy perc séta. DE megcsináltam a 20 percet.

Nem adom fel az bizti. Este még utána néztem a dolgoknak egy futós oldalon, ahol biza vannak tulsulyos futok is. És sikerült nekik lefogyni. Ugy hogy nem adom fel. Kicsit meg dolgoztat agyban ez a futás de ha tetszik neki hanem akkor is futni fogok tovább és még tovább.

Az eredmények pedig :
0,495 km na ezt az este kiveséztük Apcával.mert ahol megyek nem lehet 400méter. Ugy hogy akkor ezek majdnem 5 km es futásoknak minősülnek. a Másik 99.1 kcal volt. Na ezen is hahaha.
Régen vettem egy LEG Magic et amihez kaptam ezt a cuccost, de egy kalap kak az egész, ezek szerint nem mér semmit.EZért is szeretnék egy ilyen futó órát, de nagyon :)))))))

És amit fontos megjegyeznem az az hogy futok oké orron be a levegő szájon ki.
Na most utána a 2 perc séta közben viszont szájon veszem a levegőt és ég a garatom.
Ki tudja miért van ez és mit tegyek elenne és mit vegyek hogy ez elmuljon, ne égjen a levegő vételnél???

A másik az hogy reggel méretkeztem és hát nem vagyok elégedett az eredménnyel, sőt nagyon nem.
A mérleg 78 ról 79 re vándorolt. Nem lefele megy hanem felfele. ez nem igaz.
Tudom sok mindenki azt mondja ne aggódjak mert ez az izom növekedéstől van és mint tudjuk az izom sulyosabb. Előbb Ő növekszik majd mennek a kilok. De mikor már???
 Sok mindenről papolhatnék még,mert már ugy belemélyültem a dolgokba, hogy csak no.
Azt is hallottam, hogy ha mindennap mérlegelünk az nem jó.  Miért is mert a széklet az 2 nap után ürül. Na ezt azért furcsálom, mert akkor soha ne mérlegelj mert mindennap eszel, és két nap múlva is lesz meg még két nap múlva is lesz és sorolhatnám igy tovább.

Ez a 3.ik hete hogy futok :)))

Centikről beszéljünk hiszen ez egy fogyis blog lenne és elég régen mértem centiket. még a 2010 es adatok vannak fent ha jól tudom.Igen.
Ez egy 2010 es adat az utcsó amit még mértem anno.

Súly: 81,3 kg
Mell: 104 cm  
derék: 101 cm  
csípő: 115 cm
kar: 34 cm
comb: 65 cm  
nyak: 36 cm
 
És most jöjjön az uj adat:

súly: akkor aza 79 kg
mell: 104 cm
derék: 97 cm
csípő: 111 cm
kar: 34 cm
comb: 64 cm
nyak: 36 cm

Hát sok változás nincs!! DE MAJD LESZ TESZEK RÓLA!!!!! :)

Ma fodrász!!! :) Szépitkezés és ahogy alakult a test ugy alakulok ÉN is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése