2010. május 28., péntek

Szomi vagyok



Nagyon szomi vagyok!! Van 3 gépünk és csak az egyik müködik. tegnap meghalt a P3 as amit katunk, a P2 es amit még Domi kis korában vettünk az is  meghalt ez sem indul be.Igy már csak a laptopp van amin osztozunk 4 en.Hát nem jo mert igy nem tudunk normálisan beszélgetni és én csak ritkán juthatok ide.
Csak a dolgaimat nézhetem meg és kész.Azt is akkor amikor a párom nem ül itt. na ennyit az egészről.

R:2 kifli felvágottal.

T:-

E: 2 kis szelet vagyis 1 adag magos panirban sült husi  1/2 adag petrezselymes burgonyával amin nem volt petrezselyem. csalamádé mellé

U:Meg kostoltam Erikanéni kemencében sült töki pomposát

V: Norbi puding lesz

Na ennyit a mai napról.

Tegnap esti szülői egy gáz volt a szép kis elszámolásomat elnevezték SAJT PAPIRNAK!!!
Biztos azt gondolta ebbe tartottam a sajtot az A4 es nyomtató papirba.
Ez a pasi egy viccc!!! :)
Szót sem érdemel!!!
Erre csak annyit az ÜZENETEKBEN a chat alatt folyt köv a harmadik bejegyzés........
<-----------------

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése